PAAS CHALLENGE

Beide leden van het gezin bevinden zich in plank houding op 1 m uit elkaar. Werp gedurende 30 sec. het paasei naar elkaar. Welk duo behaalt de hoogste score. Deze oefening kan ook met een tennisbal of hockeybal uitgevoerd worden. 

Denk aan @rapidhockeyclubtemse te taggen en gebruik de #paaschallenge


WORKOUT

Een aantal van volgende oefeningen dienen met een gezinslid uitgevoerd te worden. De focus ligt op rompstabiliteit en fun.

 

Op mijn youtube kanaal vinden jullie nog meer oefeningen om thuis of in de tuin te doen zonder materiaal. Voer de oefeningen met een juiste techniek uit. Doe 3 keer per week een workout van 30’ om resultaat te hebben. 

Voor ouders en power people --> BRING COVID DOWN CHALLENGE.

Delen op Instagram story @rapidhockeyclubtemse #bringcoviddown

RUNNING

RUN 1

WEEK 4: 2X4X(20”snel-20”jog)
WEEK 5: 2X5X(20”snel-20”jog)
WEEK 6: 3X4X(20”snel-20”jog)

Start de sessies met 15’ inlopen.

Voorbeeld voor week 1: Loop 20” echt snel, gevolgd door 20” joggen. Doe dit 4 keer na elkaar. Na de serie van 4 ga je 5’ joggen alvorens te starten met de volgende serie. Eindig de sessie met 15’ uitlopen.

RUN 2

WEEK 4: 3X5’ stevig tempo
WEEK 5: 4X5’ stevig tempo
WEEK 6: 5X4’ stevig tempo

Start de sessie met 10’ inlopen. Tussen de  blokken van  ga je 2’ joggen. Eindig de sessie met 10’ uitlopen.

RUN 3

Loop aan een tempo waarbij je nog moeilijk een gesprek kan voeren.

WEEK 4: 30’
WEEK 5: 35’
WEEK 6: 40’

 

GO HARD AND STAY HOME
Jan

(Vragen via geerts.jan@icloud.com)