RAPID Hockey Club Temse

Ben je klaar om in te schrijven voor het Rapid Hockey herfstkamp?

Van 2 tot en met 5 november kan iedereen tem U16 (tot 15jaar) weer deelnemen aan ons Hockeykamp.

Prijs: €120

Schrijf snel HIER IN!

Zorg ervoor dat jullie foto in de App in orde is, geen geldige foto niet spelen!

 

- Legitimatiecontrole zal gebeuren via het wedstrijdblad in de App

- De spelers die hun identiteit niet kunnen aantonen, mogen niet meespelen

- Op tjd foto laten aanpassen in de App:

* ID formaat is nodig

* geen hond

* geen pintje

* geen actiefoto's

* geen zonnebril

Duty Management?

 

Lees het hier.

De Hockey Academy heeft als doel uw skills te verbeteren. Tijdens het uur wordt er dieper ingegaan op details van bepaalde technieken waar in de teamtraining minder de nadruk op gelegd wordt.

De lessen worden gegeven in groepjes van 10 door Tiago de Sousa & Joaquin Martinez.

€90 voor 10 lessen.

Schrijf je HIER in.

PAAS CHALLENGE

Beide leden van het gezin bevinden zich in plank houding op 1 m uit elkaar. Werp gedurende 30 sec. het paasei naar elkaar. Welk duo behaalt de hoogste score. Deze oefening kan ook met een tennisbal of hockeybal uitgevoerd worden. 

Denk aan @rapidhockeyclubtemse te taggen en gebruik de #paaschallenge


WORKOUT

Een aantal van volgende oefeningen dienen met een gezinslid uitgevoerd te worden. De focus ligt op rompstabiliteit en fun.

 

Op mijn youtube kanaal vinden jullie nog meer oefeningen om thuis of in de tuin te doen zonder materiaal. Voer de oefeningen met een juiste techniek uit. Doe 3 keer per week een workout van 30’ om resultaat te hebben. 

Voor ouders en power people --> BRING COVID DOWN CHALLENGE.

Delen op Instagram story @rapidhockeyclubtemse #bringcoviddown

RUNNING

RUN 1

WEEK 4: 2X4X(20”snel-20”jog)
WEEK 5: 2X5X(20”snel-20”jog)
WEEK 6: 3X4X(20”snel-20”jog)

Start de sessies met 15’ inlopen.

Voorbeeld voor week 1: Loop 20” echt snel, gevolgd door 20” joggen. Doe dit 4 keer na elkaar. Na de serie van 4 ga je 5’ joggen alvorens te starten met de volgende serie. Eindig de sessie met 15’ uitlopen.

RUN 2

WEEK 4: 3X5’ stevig tempo
WEEK 5: 4X5’ stevig tempo
WEEK 6: 5X4’ stevig tempo

Start de sessie met 10’ inlopen. Tussen de  blokken van  ga je 2’ joggen. Eindig de sessie met 10’ uitlopen.

RUN 3

Loop aan een tempo waarbij je nog moeilijk een gesprek kan voeren.

WEEK 4: 30’
WEEK 5: 35’
WEEK 6: 40’

 

GO HARD AND STAY HOME
Jan

(Vragen via geerts.jan@icloud.com)

Oefen je techniek thuis! Elke week zullen er filmpjes verschijnen voor u7 - u12. Vergeet ons niet te taggen, @rapidhockeyclubtemse op Instagram

    

  

Oefen je techniek thuis! Elke week zullen er filmpjes verschijnen voor u7 - u12. Vergeet ons niet te taggen, @rapidhockeyclubtemse op Instagram

  

Good players don’t need good cards
Beweging in de buitenlucht kan het verschil maken in minder gezonde tijden. Dit programma kunnen jullie als leidraad gebruiken om  sterker dan ooit terug te komen op het Rapid hockeyveld. Voor kinderen jonger dan U14 is lichaamsbeweging samen met mama en- of papa top!
 
Leuke zaken zoals een aangeworpen tennisbal terug kaatsten met de stick, of een technisch circuit met bal en stick  in de kelder of de tuin horen daar zeker bij. Aarzel niet om jouw kunsten te delen via Instagram story @rapidhockeyclubtemse 
 
WORKOUT
Op mijn youtube kanaal vinden jullie oefeningen om thuis of in de tuin te doen. Voer de oefeningen met een juiste techniek uit. Doe 3 keer per week een workout van 30’ om resultaat te hebben. 
 
Daag jezelf uit. BRING COVID DOWN CHALLENGE.  Delen op Instagram story @rapidhockeyclubtemse #bringcoviddown
RUNNING
RUN 1
 
WEEK 1: 2X4X(15”snel-15”jog)
WEEK 2: 2X5X(15”snel-15”jog)
WEEK 3: 2X6X(15”snel-15”jog)
 
Start de sessie met 15’ inlopen.
Loop 15” echt snel, gevolgd door 15” joggen. Doe dit 4 keer na elkaar. Na de serie van 4 ga je 5’ joggen alvorens te straten met de volgende serie. Eindig de sessie met 15’ uitlopen.
 
RUN 2
 
WEEK 1: 3X4’ stevig tempo
WEEK 2: 4X5’ stevig tempo
WEEK 3: 5X4’ stevig tempo
 
Start de sessie met 10’ inlopen. Tussen de  blokken van 4’ ga je 2’ joggen. Eindig de sessie met 10’ uitlopen.
 
RUN 3
 
Loop aan een tempo waarbij je nog moeilijk een gesprek kan voeren.
 
WEEK 1: 25’
WEEK 2: 30’
WEEK 3: 35’
 
GO HARD AND STAY HOME
Jan
RAPID DUTY MANAGEMENT

WORD JIJ ONZE NIEUWE DM MANAGER?

stuur een snel een mailtje naar voorzitter@hockeytemse.be

Wat is RAPID DUTY nu eigenlijk? 

Check deze link!

Kalender
  October 2021  
M T W T F S S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
HockeyNews
RHCT Facebook pagina
 

Inschrijving Seizoen 2021-2022
Gold sponsors

 

Silver
Bronze sponsors
Friends
Supporters
Clubinkt

Verjaardagen!
17/10
Noémie Lepoutre

© Rapid Hockey Club Temse, website powered by Twizzit.com