RAPID Hockey Club Temse

Oefen je techniek thuis! Elke week zullen er filmpjes verschijnen voor u7 - u12. Vergeet ons niet te taggen, @rapidhockeyclubtemse op Instagram

    

  

In recente nieuwsberichten kwamen vragen te boven mbt Corona en sport. Hieronder vinden jullie onze medische aanbevelingen : 

STOP FYSIEKE ACTIVITEIT indien je volgende symptomen vertoont : 

  • Verkoudheid              
  • Koorts             
  • Kortademigheid 

> Indien je één van bovenstaande symptomen vertoont, wacht dan 2 dagen met fysieke activiteiten. Na 2 dagen, indien de symptomen verdwenen zijn, mag je je gewoonlijke fysieke activiteiten weer hervatten. 

 

BELANGRIJK : 

  • Sport niet intensiever dan je gewoon bent, je moet je lichaam nu niet vermoeien.         
  • Sport ALLEEN, dan loop je geen risico om COVID virus te vatten. 

Als je je fit en gezond voelt, is fysieke activiteit aangeraden maar hou je aan het programma en je gewoonten MAAR RESPECTEER HYGIËNISCHE MAATREGELEN, VOEDING EN RECOVERY/HERSTEL (slaap…)

Oefen je techniek thuis! Elke week zullen er filmpjes verschijnen voor u7 - u12. Vergeet ons niet te taggen, @rapidhockeyclubtemse op Instagram

  

Scorrd is helping our club members fit, sharp and mentally healthy.

 

All you have to do is sign up on Scorrd for free and have full access to videos from TOP HOCKEY PROFESSIONALS. You can try and practice skills from Felix Denayer, keep strong like Berta Bonastre, Arthur van Doren, Oliva and Shane O'Donoghue or enhance mental conditioning with Tyson Dlungwana and many more top hockey athletes.

 

There are three different categories of videos they can choose from. The three categories are #HockeyDrills, #Strength and #MentalConditioning. All they have to do is:

  1. Click on the Scorrd workouts page. 
  2. Click on the category of your choice. 
  3. Start training with top athletes and professionals.

 

When hockey gets cancelled there is nothing that will stop Scorrd from giving everyone the best chance to continue to train.

What are you waiting for??? Train with the best from the comfort of your home

VISIT SCORRD HERE

De meesten van jullie zullen het waarschijnlijk al wel vernomen hebben, maar toch zijn wij genoodzaakt deze boodschap nogmaals duidelijk te maken: 

Het gemeentebestuur heeft, naar aanleiding van een ministerieel besluit, beslist om de sportvelden volledig af te sluiten voor het publiek. Dit wil zeggen dat niemand de velden, en het hele clubdomein, nog mag betreden!

Wij weten ook wel dat de kinderen/jongeren dit bericht niet met slechte bedoelingen negeren en gewoon graag hockeyen, maar iedereen moet nu even zijn verantwoordelijkheid opnemen en de richtlijnen volgen!

Iedereen, enorm bedankt om hier rekening mee te houden. Wij houden jullie uiteraard op de hoogte van wijzigingen en/of verdere berichtgeving hieromtrent.

TEN STRENGSTE VERBODEN om onze hockeyvelden te betreden tot 3 april

De gemeente Temse heeft gans het sportcomplex afgesloten en er wordt dus GEEN enkele individuele of groepsactiviteit meer toegelaten tot 3 april

Er zal streng toegekeken worden op eventuele inbreuken.

Zo kan iedereen zijn steentje bijdragen om de verspreiding van het Coronavirus te beperken.

We rekenen erop dat deze regels correct worden nageleefd.

Good players don’t need good cards
Beweging in de buitenlucht kan het verschil maken in minder gezonde tijden. Dit programma kunnen jullie als leidraad gebruiken om  sterker dan ooit terug te komen op het Rapid hockeyveld. Voor kinderen jonger dan U14 is lichaamsbeweging samen met mama en- of papa top!
 
Leuke zaken zoals een aangeworpen tennisbal terug kaatsten met de stick, of een technisch circuit met bal en stick  in de kelder of de tuin horen daar zeker bij. Aarzel niet om jouw kunsten te delen via Instagram story @rapidhockeyclubtemse 
 
WORKOUT
Op mijn youtube kanaal vinden jullie oefeningen om thuis of in de tuin te doen. Voer de oefeningen met een juiste techniek uit. Doe 3 keer per week een workout van 30’ om resultaat te hebben. 
 
Daag jezelf uit. BRING COVID DOWN CHALLENGE.  Delen op Instagram story @rapidhockeyclubtemse #bringcoviddown
RUNNING
RUN 1
 
WEEK 1: 2X4X(15”snel-15”jog)
WEEK 2: 2X5X(15”snel-15”jog)
WEEK 3: 2X6X(15”snel-15”jog)
 
Start de sessie met 15’ inlopen.
Loop 15” echt snel, gevolgd door 15” joggen. Doe dit 4 keer na elkaar. Na de serie van 4 ga je 5’ joggen alvorens te straten met de volgende serie. Eindig de sessie met 15’ uitlopen.
 
RUN 2
 
WEEK 1: 3X4’ stevig tempo
WEEK 2: 4X5’ stevig tempo
WEEK 3: 5X4’ stevig tempo
 
Start de sessie met 10’ inlopen. Tussen de  blokken van 4’ ga je 2’ joggen. Eindig de sessie met 10’ uitlopen.
 
RUN 3
 
Loop aan een tempo waarbij je nog moeilijk een gesprek kan voeren.
 
WEEK 1: 25’
WEEK 2: 30’
WEEK 3: 35’
 
GO HARD AND STAY HOME
Jan

Naar aanleiding van de huidige gezondheidsrichtlijnen, is de Rapid Friday die deze week door Dames 1 georganiseerd zou worden, geannuleerd.

De gezondheid van al onze leden is onze hoofdzorg en daarom nemen we alle maatregelen die we kunnen nemen.

Al diegenen die al betaald hebben zullen zo snel als mogelijk terugbetaald worden.

Heel erg bedankt voor jullie begrip.

RAPID TEAM

TALENT HOCKEY ACADEMY

DE INSCHRIJVINGEN OPEN!!!

klik op de afbeelding en registreer

SURF'S UP 2020

RAPID CAMPS: Start2Hockey

RAPID CAMPS: Top Hockey

Kalender
  April 2020  
M T W T F S S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
HockeyNews
RHCT Facebook pagina
 

RAPID DUTY MANAGEMENT

WORD JIJ ONZE NIEUWE DM MANAGER?

stuur een snel een mailtje naar voorzitter@hockeytemse.be

Wat is RAPID DUTY nu eigenlijk? 

Check deze link!

Gold sponsors
Silver
Bronze sponsors
Friends
Supporters
Clubinkt

Verjaardagen!
05/04
Geert De Witte
05/04
Carl De Ridder
05/04
Amélie Moreau

© 2016 Rapid Hockey Club Temse, website powered by Twizzit.com